Lange noppen

  • diepvrieskip

    beste vriend

    ik speel al geruime tijd met super block bij de tafel is het ideaal.

    maar daar ik een speler ben die meer vanuit een positie 1 a 2 meter achter de tafel

    speel. heb ik een andere nop gekozen namelijk scalpel.

    deze is voor mij weer wat beter. en met de opmerking dat je er 2 klasse beter mee gaat spelen ligt aan jezelf. punt 1 leer er eerst maar eens mee spelen.

    dan kun je altijd nog kijken. ik heb er in ieder geval wel hoofd klasse mee gehaald.

    groetjes jan willem

  • Lau

    Hallo diepvrieskip,

    Ik heb inderdaad ook de Hoofdklasse er mee gehaald en kom van de derde klasse af…….dus het werkt wel.

    Alleen jammer dat vanaf 01/07/08 alle GLADDE lange noppen verboden worden.diepvrieskip schreef:

    >

    > beste vriend

    > ik speel al geruime tijd met super block bij de tafel is het

    > ideaal.

    > maar daar ik een speler ben die meer vanuit een positie 1 a 2

    > meter achter de tafel

    > speel. heb ik een andere nop gekozen namelijk scalpel.

    > deze is voor mij weer wat beter. en met de opmerking dat je

    > er 2 klasse beter mee gaat spelen ligt aan jezelf. punt 1

    > leer er eerst maar eens mee spelen.

    > dan kun je altijd nog kijken. ik heb er in ieder geval wel

    > hoofd klasse mee gehaald.

    > groetjes jan willem

  • Diepvrieskip

    waarde vrienden en tegenstanders van noppen.

    ik ben op dit moment aan het proberen met een andere soort nop.

    heb 2 noppen van Hallmark namelijk Frustration en Super Defence.

    op het Hallmark combination blade speel ik met Hallmark Power Spin en Dr Neubauer Boomerang. dit is een fijne combinatie met een heerlijk batje.

    op het Dr Neubauer Special bat speel ik met Joola Samba op de Forehand.

    en dus met die Frustration op de backhand.

    door dat dit bat meer snelheid heeft krijg je dus ook meer power.

    Frustration vind ik niet echt storend maar je kan heerlijk openen op een back spin bal.

    op het Dr Neubauer Firewall Plus bat speel ik op de forehand met Butterfly Tackifire - D.Op de backhand dus Super Defence deze is wel storend maar ook erg springerig.

    door het frame is het vrij neutraal allemaal.

    willen jullie nog iets weten stuur mij dan een mail.

    lang leve de lange noppen zou ik zeggen.

    groetjes van Diepvrieskip

  • topspin1852

    Ik ben van mening dat iemand die de “skil” heeft om Hoofdklasse te spelen dat óók kan bereiken ZONDER zgn. “tovermiddelen” als Dr. Neubacher rubbers; het zit hem gewoon tussen de oortjes heren…..

    SportGroeten,

    topspin1852

  • ad brans

    hallo allemaal,

    kan iemand exact vertellen hoe je met het lange noppen rubber dr.neubauer boomerang classic moet spelen?

    Wat betreft de stand van het bat,de draairichting van de bal enz.B.V.D. ad brans

    abgbrans@caiway.nl

  • Gardner

    Lange doppen are a classic shape of finger tips that are still very popular with fitness trainers. To get https://aucklandconcretecontractors.co.nz/ and learn more new ways for ideas of cutters finding. These noppen are just what you need to get the most out of your workouts. Lange noppen is a brand that has been in the industry for many years. Lange noppen manufactures and sells top quality products. They have become one of the best manufacturers of office supplies, as well as some other items.