Lange noppen

  • Lau

    Wie kent het rubber SupperBlock van Dr. Neubauer en heeft er ervaringen mee?

    Hoe moet je er tegen spelen?

    Het schijnt dat je met dit rubber ineens twee klassen hoger kunt spelen..klopt dit??

    Wie heeft hier antwoord op?

    Alvast bedankt.

  • Jerommeke

    Hey Lau,

    ken iemand die met neubacher speelt, kan je zijn emailadres wel geven voor extra informatie erover hoe en wat, die heefte r ok videoband van enzo, speelt iig zwaar rot tegen zon iemand, alhoewel je wel goed kunt winnen door je kop te gebruiken, maar je kutn er blijkbaar enorm vage ballen mee slaan zeer gecontroleerd. Allen weet niet of je je nu zo populair maakt bij de rest om hiermee te gaan spelen alleen maar om dan 2 klassen hoger te gaan spelen. Mara goed, heb er zelf niets op tegen en moet het zelf weten, ikzelf zou nooit aan troep(Lange noppen/anti) beginnen, maar das mijn mening, vind het wel leuk om ertegen te spelen meestal en om ze ermee te zien spelen, erg knap om met dat spul goed overweg te kunnen.

    Ala, mail even dan geef ik je zijn email wel, adios!!

  • Jerommeke

    Oja, mijn emailadres is jdeheide@hotmail.com

    ciaoJerommeke schreef:

    >

    > Hey Lau,

    >

    > ken iemand die met neubacher speelt, kan je zijn emailadres

    > wel geven voor extra informatie erover hoe en wat, die heefte

    > r ok videoband van enzo, speelt iig zwaar rot tegen zon

    > iemand, alhoewel je wel goed kunt winnen door je kop te

    > gebruiken, maar je kutn er blijkbaar enorm vage ballen mee

    > slaan zeer gecontroleerd. Allen weet niet of je je nu zo

    > populair maakt bij de rest om hiermee te gaan spelen alleen

    > maar om dan 2 klassen hoger te gaan spelen. Mara goed, heb er

    > zelf niets op tegen en moet het zelf weten, ikzelf zou nooit

    > aan troep(Lange noppen/anti) beginnen, maar das mijn mening,

    > vind het wel leuk om ertegen te spelen meestal en om ze ermee

    > te zien spelen, erg knap om met dat spul goed overweg te

    > kunnen.

    > Ala, mail even dan geef ik je zijn email wel, adios!!

  • ikke

    als je geen techniek heb kan je de 2 klasse hoger ook wel vergeten

  • Peerke van Iwaarden

    Ik speel nu 1,5 jaar meej die dingen en je kunt er alleen 2 klassen hoger meej spelen en zelfs nog hoger als je zelf met die dingen kunt spelen.

    Het rubber is heel anders dan normale noppen en heeft ongelooflijke storende werking. Door die storende werking is het heel erg moeilijk om snelheid vooruit te geven en het vergt dan ook maanden training om goed met die noppen overweg te kunnen. Verdedigen en schuiven gaat er heel makkelijk mee, maar het is voor de tegenstander nog simpeler. Wil je er hoog mee komen heb je toch echt een fh nodig :'( helaas) en je moet goed met de noppen overweg kunnen en precies weten wat ze doen

    Succes dermee…..

  • Johnny

    Tuurlijk gelijk twee klassen hoger door een rubber, dat is echt waanzin het lijkt me toch wel belangrijk dat je er mee KUNT spelen.Peerke van Iwaarden schreef:

  • edwin van der Leij

    Met lange noppen (long feint 2) heb ik ongeveer twintig jaar gespeeld. Ooit zag ik een partij van Dos Engelhaar (tweede divisie) tegen Paul Haldan, waarbij Haldan helenaam gek werd van zijn noppen. Engelhaar speelde zeer vtactisch, maar verloor de partij nipt. De partij was voor mij toen de reden om met lange noppen te gaan spelen. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen….mentaal heb je in veel gevallen een voorsprong. Sommige spelers beginnen hardop te balen als zij zien dat er tegen iemand met lange noppen gespeeld moet worden.

    Ik ben dit seizoen gestopt met lange noppen en heb ik gewoon rubber (Spin Spiel)

    op mijn bat geplakt. Weer een nieuwe uitdaging!!! Het is wel zo dat als je weet hoe je tegen lange noppen moet spelen de wedstrijd een makkie is.

    Je moet de lange noppen speler geen kans geven om te kunnen tikken. De bal die jij probeert te retourneren duikt meteen in het net. Gewoon lekker bol, afwisselend spinnen op zijn noppen, geen kans geven om zijn noppen heen te lopen. Succes ermee!!!!!

  • Oo

    grrr heb korte noppen gekregen wil mijn lange noppen weer terug wat is een goede

  • Oo

    ik ben nog niet egt heel goed in verdedigen

    niemand wil zeggen hoe het moet omdat ik een redelijke aanvaller ben

  • Oo

    Ik ben nu ouder een dag:P

    en bedacht me so als je lange noppben hebt kun je maar beter stoppe