tafeltennis tafel maken

  • Michiel

    Hallo, is er iemand die al eens een tafeltennistafel heeft gemaakt en een tekening heeft die die kan sturen of weet waar ik die kan vinden? Ik wil namelijk zelf een eenvoudige tafel maken. niet vor wedstrijden maar gewoon voor de lol. alvast bedankt.

  • jacco

    4 poten met een blad erop is niet zo moeilijk! je moet alleen ff de afmetingen goed hebben maar die kun je vast wel op de nttb site vinden ofzo, en als je wilt weten hoe een tafeltennistafel eruit ziet moet je gewoon naar een tafeltennissite gaan daar zie je er genoeg!!

  • ik

    gewoon met een plank

  • Anton

    Je doet het toch niet voor de lol.

  • Jacqueline

    Hoi,

    Volgens mij is het helemaal niet zo makkelijk. Wij wilden ook een tafel zelf maken maar het is alleen al moeilijk om aan een mdf plaat van die afmeting te komen.

    Afmeting : 274 x 152,5 x 76 cm. Wij gaan er toch maar een kopen nu.

    Groetjes van Jacqueline

  • Dick

    wat een kutreacties zeg, daar heb je wat aan!

    Michiel: probeer het goeie materiaal te vinden voor het tafelblad, zodat het balletje een beetje goed stuitert. Spaanplaat is het beste voor een indoor tafeltennistafel. Voor outdoor moet je zorgen dat de tafel waterdicht is en tegen een stootje kan. Zorg dat de verf niet kan verkleuren en waterdicht is.

    afmetingen wedstrijdtafel: 2,74 m x 1,525 m

    Succes!Michiel schreef:

    >

    > Hallo, is er iemand die al eens een tafeltennistafel heeft

    > gemaakt en een tekening heeft die die kan sturen of weet waar

    > ik die kan vinden? Ik wil namelijk zelf een eenvoudige tafel

    > maken. niet vor wedstrijden maar gewoon voor de lol. alvast

    > bedankt.

  • burak

    ik wil een tafeltennis tafel maken voor thuis

  • Gardner

    Online tennisshop is proud to offer you a new and fresh tennis clothing collection that's worth buying. Need to get driveway pavers Perth and learn more new things for pavers. Get the latest tennis gear, shoes, shirts and many more. We will make sure to deliver your order on time and offer you a wide range of top quality products.