Mijn batje is kapot, nu al?

  • Paula

    Ik ben 9 jaar en speel sinds een jaar competitie tafeltennis en heb ook mijn batje een jaar. Nu is mijn batje kapot gegaan. Ik was gewoon aan het spelen en toen brak het handvat af. Ik ben altijd heel voorzichtig. Ik sla nooit tegen de tafel of tegen de muur omdat ik boos ben. De meneer op de club zegt dat het normaal is en dat je ongeveer een jaar met een batje doet. Mijn mamma zegt dat een batje van 45 euro langer mee moet gaan dan een jaar maar de meneer op de club zegt van niet. Wat moet ik nou doen?

  • paco

    Terug naar de leverancier. Misschien krijg je wel een nieuwe….altijd even proberen.

    suc6,

    paco

  • bobski68

    Volg het advies van paco op. Dit mag niet gebeuren. Waarschijnlijk zat er een breuk in. Dit kan ook gebeuren doordat er iets gebeurt is tijdens het transport.

    Mijn teamgenoot heeft zijn batje ook gebroken. Precies op de rand waar het rubber begint. Maar zijn batje is al 6 jaar oud. Kijk als je prof bent dan heb je regelmatig een nieuw frame. Maar dat heeft te maken met de verbeteringen van het frame en met de sponsoring die de profs krijgen. Blijf je best doen en wie weet zit er een sterspeler in je. Heel veel plezier en succes bij het terugbrengen van je batje.

    gr. bob

  • Spinnen = winnen

    Beste Paula,

    Voor een 9 jarig meisje kun je goed uit je woorden komen.

    € 45.00 is veel geld…. maar als je weet dat er rubbers zijn die p.st. al meer kosten. Dan valt het nog wel mee.

    Met wat voor merk en type batje speel je?

    En met welke merk en type rubbers speel je?

    Waarschijnlijk zal de winkel dit niet vergoeden.. het is tenslotte al een jaar oud en als je het nieuw koopt kun je alleen maar reclameren binnen 8 dagen.

    Maar misschien kunnen wij je helpen….. Ik heb ook een dochter die als 8 jarige is begonnen met tafeltennis… nu 3 jaar geleden en speelt inmiddels bij de top van NL

    Wij hebben nog wel een batje liggen die je mag gebruiken.

    Is er iemand die je kent die jouw rubbers over kan zetten?

    Laat maar even weten of je hier gebruik van wilt maken.

    Groetjes Spinnen = winnen

    Laat maar even weten wat