ping pong in Amsterdam

  • Elzo

    Weet iemand,waar ik een tafel kan huren,daar ik af en toe met mijn zoon een balletje wil slaan,maar geen lid van een vereniging wil worden.Vroeger kon je in Amsterdam op meerdere plaatsen terecht,maar nu schijnen al die zalen om getoverd te zijn voor de Bingo!

  • marc

    Dat klopt, alle commerciële tt-centra in Amsterdam zijn verdwenen (Tafeltennishuis, Leoos en tt-centrum Keizersgracht).

    Je kunt alleen nog bij enkele clubs terecht, maar daar is voor zover ik weet weinig ruimte voor incidentele verhuur.

    Wel heeft bijv. Tempo-Team een recreantengroep op maandagavond.

  • Elzo

    Hey Marc, bedankt dat is mijn cluppie altijd geweest! Ik heb er in de jeugd competitie gespeeld jaren tachtig landelijk B,daarna werd ik senior en moest ik het leger in!! En daarna nog wel voor de gein in Purmerend (TSO) tweede klas gespeeld.Ja e nu wil zoonlief gaan ping pongen dus zodoende.Maar bedankt voor de info zal eens naar Tempo Team bellen!

    Elzo

    Ps hij voetbalt al en wil eigenlijk alleen ff met mij ballen!

  • marc

    Ik had al zo'n vaag vermoeden, tenslotte komt je voornaam niet zo vaak voor.

    Zonder dat ik je identiteit hier prijs geef denk ik dat ik goed zit als ik denk aan een grote vogel met mooie veren, vader Wim en 1e Helmersstraat, toch?

    Nou, dan ken ik je nog wel als jeugdspelertje van vroeger.

    Wie weet zien we elkaar nog weer eens op de club.

  • rbaddass

    Hello,

    Any places to play ping pong in my area.

    Thanks,

    rbaddass