Tot de 11?

  • Sanne

    Na al die reacties op de invoering van de dikke bal zou ik ook wel een sjullie reacties op, waarschijnlijke, de invoering van de telling tot de 11 willen weten.

    Als jullie dan ook even de vereniging en plaats erbij willen zetten.

    Gr's sanne

  • jan

    TTV Huizen, Huizen

    Ik vind dat we wel genoeg hebben toegegeven aan de comercie.

    Tot de elf. Nee, dan heeft het geen zin meer om naar een uitlocatie te rijden.

  • Ronald Schouwenaar

    tafeltennisvereniging TTVOudelande

    Ik vind het zeker nie tof dat er waarschijnlijk maar tot de 11 gespeeld gaat worden want verlies je vier punten dan heb je zo goed als verloren dus geef mij maar liever tot de 21 want dat hoort tenslotte bij tafeltennis. Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz RonaldSanne schreef:

    >

    > Na al die reacties op de invoering van de dikke bal zou ik

    > ook wel een sjullie reacties op, waarschijnlijke, de

    > invoering van de telling tot de 11 willen weten.

    > Als jullie dan ook even de vereniging en plaats erbij willen

    > zetten.

    >

    > Gr's sanne

  • Leentje

    LITAC (RULLEZZ) LICHTENVOORDE

    ik denk niet dat ik het echt toff vind de nieuwe invoering tot de 11 , vooral omdat ik eerst echt in moet komen en dan sta ik soms wel es dik achter en dan ben je zo goed als verloren.. wat heb je er dan aan???? die dikke bal kan ik nog best mee leven maar tot de 11 als je dan even iets achterstaat ben je al verlorennn. neehh doe mij maar tot de 21

    greetzz

  • Arjen Meijeringh

    Tot de 11 vind ik helemaal niks..als je ff zwak begint aan een game kun je het wel haast vergeten. De invoering van de grotere bal was al nix, tot de 11 is helemaal niks. En dat ze dan zeggen, dat het anders zo lang duurt en het spel zo snel is (grotere bal om het meer een kijkspel te laten worden), dan moeten ze voetbalwedstrijden ook maar eens inkorten, want dat wordt qua kijkspel helemaal waardeloos de laatste tijd.

    Arjen Meijeringh

    Olympia'54

    Emmercompascuum