is tafeltennis ok voor meidjes???

  • eef

    He mensen,

    k vind 't eigenelijk best wazig…

    der zitten op onze tafeltennis club maar 3 meidjes…Ik en m'n vriendinnen.

    We deden un x mee met toernooi..en toen waren wij maar de enige 2 meidjes…da was eigenlijk niet zo gaaf!! (alhoewel..jonguns……)

    maaru…k zou eigenlijk wel willen weten..of jullie tafeltennis..ok voor meidjes vinden???

    xxeef

  • lou

    Hey eef

    Helemaal met je eens……echt belachelijk….

    Waarom zitten er maar zo weinig meidjus op tafeltennis??

    En weet je wat k nou echt helemaal belachelijk vin……….jongus voelen zich altijd helemaal gedeprimeerd als ze verliezen van een meidju……dan zeggen ze;

    “ik ben vandaag gewoon niet in vorm!!”

    Ze kunnen re echt nie tegen als ze van een MEISJE verliezen.

    Belachelijk!!

    Mzzl xx lou

  • Bart

    Vrouwen, komt allen op tafeltennis, en verblijdt ons mannen met jullie ranke spel :-))) serieus, er moeten meer vrouwen komen, zo is er niks aan op toernooien, alleen maar gefrusteerde mannetjes….

  • lou

    DANKU!!!! eindelijk is er iemand met ons eens!! phew…….(ps zeg dat wel……..al die gefrustreerde mannetjes gne gne)………….we zaten eerst met 3 meidjes op tefeltennis en nou nog maar met zn 2en snik snik……….maarjha…….toch bedankt voor de reavtie………..mzzlxx LOU

  • Ron

    Ja natuurlijk!!

    Ik moest zelfs vandaag tegen een meisje in de competitie

  • Ron

    Ja natuurlijk!!

    Ik moest zelfs vandaag tegen een meisje in de competitie!

  • lou

    zelfs??wow ..nieuwe ervaring??kk heb vandaag ok moeten spelen….en vorige week ok, samen met mn vriendin…we hebben allebei één wedstrijd gewonnen gne gne…nie dat da zo goed is maar die jongens voelen zich toch wel heel klote als ze van een meisje verliezen…hahaha……xxsies loetju

  • Dana

    waarom niet, Ik zou het niet weten. eerst waren er op onze vereniging ook haast geen meisjes. Nu al wat meer omdat ik eropging met iemand en nog een paar mensen. We zijn wel veel te hoog ingedeeld want voor meisjes is er geen lage klasse (of je moet met de jongenscompetitie meespelen).

    Meisjes spelen over het algemeen heel anders als jongens (veel minder effect altijd dezelfde service) niet lullig bedoeld maar het valt me op.

    Dana

  • Bart

    Hoi

    Je bedoelt dat meisjes met meer effect spelen en meer variatie in de service?? Het mag dan wel niet lullig bedoeld zijn maar slaat nergens op, meisjes/dames spelen zeer veel contra rallys, ik heb nog nooit een meisje gezien die veel spinballen sloeg, het is zachtjes openen, en dan maar contra gaan plaatsen, en dat sla je over het algemeen zo weg, dat wil natuurlijk niet zeggen dan ik nooit van meisjes verlies, en ik vind het ook nooit zo erg hoor, we maken het altijd samen onder de douche weer goed, hahahaha

    dat ik nog maar tegen veel vrouwen mag spelen zeg….

  • Ingrid Vogelaar

    Ja, natuurlijk! Ik ben een meisje, doe aan tafeltennis en het is de leukst sport van de wereld. Iedereen die vind dat het allen voor jongens is, is raar!